08 Ogos 2011

selamat ulang tahun ~

selamat ulang tahun kepada diri sendiri . haha . lucu kot sbb wish dikpun . xpaa . mgkn org tga aku senyum jak rietok . x seperti yg org sangkaa . tahun tok ng x sama seperti tahun sebelum sebelum sebelum . ntahh . xda yg istimewaa dn sungguh membosan kn . org slalunya hepi tyme buvday , aku ? demamm . mgkn sejak menjak tok byk kali mslh2 yg aku x duga .. aku ng dh bersedia mghadapi semua tokk . terima kasih ouhh sbb memfitnah akuu dgn perkataan yg paling bermakna xkan aku lupakk . benda yg aku polah okeyy aku ng ngakuk , tp aku xpat terimak benda yg aku x polahh . tambah gik bila ia melibatkan nyawaa . x sekempang ya akuu . aku ng jaek sbb menyakiti hti org tp aku x akn smpey polah seperti apa yg ditudah oleh org yaaa . mls aku pikir . hrtok aku dh semakin berusiaa . dh xda hati gik nak pikir benda lainn . dh takut tuk aku mencuba menjaga hati org krn aku takut mengecewakan org agik .. xda org yg tauk knk aku jd daktokk . yg org tau aku jaek aku perampas aku menyakiti hati aku ya aku tok dn paling aku sedih bila org anok aku ompuan fuck .. anok jak aku mena2 sbb aku x kan membalas semua apa yg taq org anokk . ompuan fuck ?? perkataan kedua yg aku xkan lupak . saa nak bunuh dirik jak rasa aku . sak semua org senang hati especially org yaa ! nya akan suka tga aku bila aku matii . org ya pdh nya dh berempuun . soo jga mena2 hati org ya k . tp tolong pahami hti seorg ompuan krn pasti nya ada bende yg diinginkann . jgn sekadar tau keingin sedirik . cuba tyak apa yg nya maok ,semualaa . sbb ompuan xmudah nya nak mdh apa yg nya mokk . aku x kan pernah mendoakan hubungan ko jahanam cm keadaan kita lokk . ng aku x sembahyang , x alim x apa semua . tp aku sentiasa mengharapkan yg terbaik tuk semua kwn2 aku termasuk ko . dh xda apa yg bermakna dlm dirik akuu . menunggu saat2 detik terakhir . ermm , plezz eboh sdh nanii . ! tolong jgn ngs gik naniii ! ya allahh , aku arap semua perasaan tok pergi bersama nyawa aku skalii . amin .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan