07 Julai 2011

kepercayaan :(

kepercayaan sgt penting dalam kehidupan apatah lg sesuatu perhubungan ..aku sgt2 memerlukan kepercayaanmu ituu . mmg aku akui bhw aku pernah melakukan 1 kesilapan besar sehinggakan kamu tdk pernah mempercayai aku lgg . maafkan aku . aku juga tahu dgn hya meminta maaf belum tentu kepercayaan kamu kembali kepadaku .. tahukah kamu bhw semakin kamu menghukum ku begini semakin sakit yg aku rasa kann .. sejak dr kesilapan itu , aku sentiasa jujur dgn berusaha utk dapatkan kembali kepercayaanmu itu .. tapi kamu x berubah .. apa yg aku ckp apa yg aku katakan semuanya ragu bgmu .. tahukah kamu kdg2 aku merasakan sgt2 takut tuk meluahkan apa yg aku rasa .. kerna kau takut semuanya bohong bg kamu .. kamuu ,tolong percaya padaku . dan tolong percaya bahwa aku cinta padamu ! tiada pa yg ku minta drmu selain ituu . wang ringgit , harta benda aku x mahu .. yg aku mahukan kasih sygmu ,setiamu dan KEPERCAYAANMU padakuu . bagilah aku peluang itu agar aku dapat membuktikan padamu bhw aku benar2 inginkan kepercayaan drmu :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan