07 Julai 2011

sejarah cinta kita !

mungkin disini permulaan yg akan aku mulakan .. bukan niatku utk mengingati kisah silam aku .. cuma aku ingin mencoretkan apa yg aku rasa ~~

pada suatu ketika disaat aku melangkah zaman tingkatan4 .. semuanya bermula disini . langkah pertama kakimu menjejak kelasku sbagai student baru tidak sedikitpun hatiku terdetik utk mengenalimu .. yg aku tahu namamu .. itu pun perkara biasa kan sbgai stdnt baru kene promote diri . hahah . ermm ,selang beberapa minggu berlaku rombakan kelas yg terpaksa memisahkan aku dan kamu .. saat nie aku pun belum bersahabat dgnmu walaupun sudah beberapa minggu aku sekelas dgnmu .. hari demi hari masa berlalu , satu saat kamu menegurku . ya aku jwb soklan kamu itu .. sehak dr itu aku sudah mengenali siapa kamu sbnrnyaa .. dn sejak saat itu kamu sering meluahkan rasa hati kamu yg disaat itu kamu hangat bercinta dgn kekasihmu .. aku sebagai shbt hya skadar menjadi pendengar yg setiaa .. ouhhhh ! sungguh kejam hati ini kann ? tanpa ku duga aku jatuh cinta padamu begitu juga dgn kamu setelah kamu menceraikan kekasihmu .. bermulalah kisah kau dihatikuu .. tiada siapa yg duga bhw saat itu aku milikmuu . kemana kita pergi pasti kite berdua .. mmg aku gembira saat itu kerna aku hya mencintai kamuu .. hbs sudaa zaman persekolahan .. sehabis mana pun zaman persekolahan itu ,kita ttp bersama dgn memilih jalan masuk kolej yg sama .. cerita yg panjang dn dipendekkan , tak selamanya percintaan aku dh kamu bahagia .. byk onak dan duri yg aku alamii .. janji yg kamu cipta kan kamu hancurkan .. oleh itu aku juga melakukan perkara yg sama .. maafkan aku kerna kau rasa kan tidak adil jika hya kamu melakukan kesilapann .. kesilapan2 itu membuat percintaan kita yg selama 3 tahun ini berakhir begitu saja .. yaaa ! cinta x seharusnya memiliki .. putus bagaimanapun aku dan kamu ,kita tt;p shbt .. smkn lama antara kita smkn berubah . aku dgn haluan hidup aku ,dan kamu dgn jalan hidup kamuu .. mgkn msh terdapat sisa rasa syg kamu terhadap akuu .. kamu memutuskan persahabatan inii .. huhh ! sungguh keasalkan kamu mengenali akuu . knp dulu kamu memulakan percintaan kita ? dn kenapa kamu juga yg memutuskan percintaan kita ? jika pada awlnya kamu memulakan persahabatan kita ,kini sekali lg kamu memutuskan persahabatn kitaaa ! aku redha krn aku bkn seperfect shbt yg kamu mahukan .. maafkan aku krn aku x mampu tuk bergurau senda yg melampau kepadamu .. segala apa yg pernah terjadi antara kita aku sudaa x mampu tuk melakukannya sekali lgg .. kamuu , biarkan aku begini .. ingat apa yg pernah kamu lafazkann .. maafkan aku krn antara kita tiada lg apa2 pertalian walaupun hya kwn .. tiada makna kwn ,cinta dn apa2 saja  diantara kita .. aku doakan kamu bahagia bersama insan yg kamu syg .. siapa saja pilihan hatimu aku terima segalanya dgn senyuman walaupun hatiku pernah kamu lukai .. luka dihati tetap luka walau sebanyak manapun kamu memohon kemaafan dariku .. maafkan aku !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan